Κυριακή 24 Φεβρουαρίου 2008

ΛΙΜΑΝΙ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ

Συνεχιζουμε την αναφορα μας στα λιμανια της χωρας μας,με αλλο ενα ακριτικο λιμανι του Βορειου Αιγαιου μας,το λιμανι της Μυτιληνης.Για να ειμαστε ακριβεις,προς αποφυγη παρεξηγησεων εχουμε το βορειο και το νοτιο λιμανι.Το βορειο λιμανι ειναι το λιμανι της Επανω Σκαλας και το νοτιο ειναι το επιβατικο.Στο λιμανι της Επανω Σκαλας ,σημερα,εχουμε προσδεση μονο εμπορικων πλοιων και πλοιων που εξυπηρετουν το εργοστασιο της ΔΕΗ ενω ολες οι υπολοιπες διακινησεις γινονται απο το νοτιο λιμανι που αποτελει και τη κυρια πυλη ,για τα εμπορικα και επιβατηγα πλοια.Η μορφη του λιμανιου εχει αλλαξει πολλες μορφες στο περασμα των χρονων.Η συνυπαρξη εμπορικου και επιβατηγου λιμενα ηταν ανεκαθεν ενα μεγαλο προβλημα.Ακουστηκαν πολλα,περι μεταφορας του επιβατηγου λιμανιου ,στη θεση Επανω Σκαλα ,αλλα χωρις αυτο να υλοποιηθει ποτε.Σημερα ,η μεταφορα των εμπορικων και φορτηγων πλοιων στο Νεο εμπορικο λιμανι,μπροστα απο το Δημαρχειο,αποσυμφορησε τη κατασταση ,χωρις ομως να εχει δωσει μια πληρη λυση στο προβλημα.Η επεκταση και δημιουργια νεας προβλητας μπροστα απο το χωρο του κολυμβητηριου,αυξησε τις θεσεις για τα επιβατηγα πλοια.Καθημερινα εκτελουνται δρομολογια : 1)απο και προς το Πειραια ,με ενδιαμεσο σταθμο τη Χιο,2)απο και προς τη Θεσ/νικη με ενδιαμεσο σταθμο τη Λημνο και 3)δρομολογια προς τα παραλια της Τουρκιας και συγκεκριμενα προς το Αιβαλι.Επιπλεον προβλημα που τεινει να λυθει στην εποχη μας,ειναι η εκβαθυνση καποιων σημειων του επιβατικου λιμενα.