Δευτέρα 31 Μαρτίου 2008

ΠΑΝΑΓΙΑ ΧΟΖΟΒΙΩΤΙΣΣΑ

Στο μωλο της ΔΕΗ,το ΠΑΝΑΓΙΑ ΧΟΖΟΒΙΩΤΙΣΣΑ,της ΝEL LINES.Ο ερχομος του ,στο μεγαλο λιμανι ,πρεπει να συνδυαστει πιθανοτατα ,με τη πραγματοποιηση ,της ετησιας επισκευης του.Εδω .φωτογραφια ,σημερα το απογευμα ,ανοιχτα του λιμανιου του Πειραια.


ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ

Και το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ ,στη δεξαμενη του Περαματος......


ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ

31/3/2008 :Λογω βλαβης,το Σαμοθρακη,αναμενεται στο Λιμανι του Πειραια,για επισκευη
1/4/2008 : Αγκυροβολημενο ,απο χτες το βραδυ ,διπλα ,στο Νησος Μυκονος

MEGA JET

Eν αναμονη,της εναρξης των δρομολογιων του ,απο Πειραια για Σιφνο-Σαντορινη-Ηρακλειο


ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ

ωρα 09:00 Εκτος δρομολογιων ,φαινεται να βγαινει απο σημερα ,το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ ,της HELLENIC SEAWAYS,συμφωνα παντα ,με το πινακα δρομολογιων του ΥΕΝ.Παντως ,απο την ιδιοκτητρια εταιρεια ,δεν εχει ανακοινωθει κατι ...............
ωρα 14:30 ηδη βρισκεται στη δεξαμενη του Περαματος .χρονος παραμονης στο Περαμα μεχρι τη Τεταρτη

Κυριακή 30 Μαρτίου 2008

NEL LINES

Αλλαγη παρουσιαστηκε, στα δρομολογια της NEL LINES.Συγκεκριμενα,μεχρι τωρα, ειχαμε συνηθισει, το ΘΕΟΦΙΛΟ,να δενει ,στο λιμανι του Πειραια ,το Σαββατο το πρωι και να αναχωρει, απο αυτο ,τη Κυριακη το βραδυ.Αυτο το σαβ/κο, ειδαμε το ΘΕΟΦΙΛΟ, να αναχωρει ,το Σαββατο το βραδυ και τη θεση του ,στον αποπλου ,απο Πειραια για Μυτιληνη ,τη Κυριακη το βραδυ,να την παιρνει το ΜΥΤΙΛΗΝΗ.Ιδωμεν,...................


ΣΑΟΣ ΙΙ

Κανονικα πραγματοποιει τα δρομολογια του ,το ΣΑΟΣ ΙΙ,απο το λιμανι του Λαυριου.Ετσι το συμπαθητικο πλοιο της SAOS FERRIES,αποπλεει απο το λιμανι του Λαυριου και φτανει μεχρι την Καβαλα,με ενδιαμεσα λιμανια ,τα Ψαρα,τον Αγ.Ευστρατιο και τη Λημνο.

ΠΡΕΒΕΛΗΣ

Κατασκευαστηκε, το 1980 ,στην Ιαπωνια.Εχει μηκος ,142,50 μετρα και ανηκει σημερα ,στην ANEK LINES.Πρωτο του ονομα το FERRY ORANGE 2.Μεχρι το 1994,εκτελει το δορμολογιο ,Τοκιο-Οζακα.Το 1994,αγοραζεται ,απο την CRETAN FERRIES και ονομαζεται ΠΡΕΒΕΛΗ.Μετα απο μια συντομη μετασκευη,στα Ναυπηγεια του Περαματος,ξεκιναει τα δρομολογια στη γραμμη Πειραιας-Ρεθυμνο,μαζι με το δευτερο πλοιο της CRETAN FERRIES,ΑΡΚΑΔΙ.Το 2000,αγοραζεται απο τη DANE SEA LINES και μετα απο λιγο χρονικο διαστημα ,πωλειται ξανα,αλλα αυτη τη φορα, στην ANEK LINES.Νεο ονομα για το πλοιο,το ΠΡΕΒΕΛΗΣ.Απο τοτε, μεχρι σημερα,κατω απο τα σινιαλα της ΑΝΕΚ,εχει πραγματοποιησει δρομολογια,απο Πειραια προς ,Ηρακλειο -Ρεθυμνο και Χανια.Σημερα, βρισκεται στο Περαμα, για την καθιερωμενη του ετησια επισκευη.

SKY WONDER

Στο λιμανι του Πειραια ,δενει αυτη την ωρα το πανεμορφο κρουαζιεροπλοιο,SKY WONDER.

Σάββατο 29 Μαρτίου 2008

OLYMPIC CHAMPION

Κατασκευασμενο το 2000,στα Ναυπηγεια της Νορβηγιας.Πρωτο του ονομα το ΚΡΗΤΗ ΙΙΙ.Μηκους 204 μετρων και ταχυτητας 27,5 κομβων,τον Οκτωβρη του 2000,περναει στα χερια της ΑΝΕΚ LINES και περνει αμεσως το σημερινο του ονομα,OLYMPIC CHAMPION.Απο την αφιξη του στην Ελλαδα ,μεχρι σημερα, εχει αποκτησει πολλους φανατικους οπαδους, σε οποια γραμμη, κι αν δουλεψε,ειτε αυτη ηταν στην Αδρατικη,ειτε στο Αιγαιο.Με την εισοδο της Αριαδνης ,της HELLENIC SEAWAYS,στη γραμμη Πειραιας-Χανια,επιστρατευτηκε αμεσως στο Πειραια ,απο την Αδριατικη ,κι επιασε εντατικα δρομολογια, στην ιδια γραμμη ,με το Αριαδνη.Τα ευκολως εννοουμενα παραλειπονται ..........Σημερα ,εκτελει δρομολογια από Πατρα για Ανκωνα,παρεα, μαζι με το αδελφακι του ,HELLENIC SPIRIT.

Παρασκευή 28 Μαρτίου 2008

HIGHSPEED 4

Συμφωνα με τα στοιχεια που εχουμε μεχρι τωρα,φαινεται οτι το HIGHSPEED 4 ,επιστρεφει πισω στο Πειραια,λογω δυσμενων καιρικων συνθηκων.Οπως φαινεται και στη φωτο ,το πλοιο εφτασε μεχρι ανοιχτα της Υδρας και γυριζει πισω.Να επισημανουμε οτι το πλοιο,ειχε ξεκινησει ,στις 18:45,απο Πειραια για Ρεθυμνο

SARDINIA VERA

Συμφωνα παντα,με τη πολυτιμη βοηθεια ,του AIS GREECE,το SARDINIA VERA ,πλαγιοδετησε ,μπροστα απο το KNOSSOS PALACE!!!!!

ΜΥΤΙΛΗΝΗ

Συνεχιζουμε την ανασκοπηση μας ,στα πλοια της ελληνικης ακτοπλοιας,παρουσιαζοντας σημερα,το ΜΥΤΙΛΗΝΗ,της NEL LINES.Κατασκευαστηκε το 1973,στην Ιαπωνια.Πρωτο του ονομα το VEGA.Μεχρι το 1990,αρμενιζει στις γιαπωνεζικες θαλασσες,οποτε και αγοραζεται απο τη NEL.Το 1991 ερχεται στο Περαμα,οπου εκει ,μετα απο μια εκτεταμενη και επιτυχημενη μετασκευη,βγαινει με το ονομα ΜΥΤΙΛΗΝΗ,το 1992 ,στο Αιγαιο.Μεχρι σημερα ,εκτελει δρομολογια ,στη γραμμη Πειραιας-Χιο-Μυτιληνη-Λημνο-Θεσ/νικη.Αξιζει να σημειωθει, οτι το αδελφο του πλοιο ειναι το ΡΟΔΑΝΘΗ της GA FERRIES.Βεβαια ,ουδεμια συγκριση ,αναμεσα στα δυο πλοια,οσον αφορα ,τη σημερινη κατασταση τους.Μαλιστα το ΜΥΤΙΛΗΝΗ,εχει βραβευτει 3 φορες σαν το καλυτερο πλοιο της χρονιας.

OCEAN MAJESTY

Mετα ,απο αρκετο χρονο παραμονης ,στο λιμανι του Πειραια,το OCEAN MAJESTY ,βρισκεται αγκυροβολημενο ,στο λιμανι του Λαυριου.

Πέμπτη 27 Μαρτίου 2008

ΑΝΕΜΟΙ ΣΤΑ ΠΕΛΑΓΗ

Ιδιατερα επικινδυνες ,θα ειναι οι θαλασσες μας,το Σαβ/κο ,που μας ερχεται .Κατα τοπους, οι ανεμοι ,θα φτανουν, τα 7-8 μποφορ.Προσοχη απο τους ναυτικους μας.

ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ :Σάος: Σύμβαση με τη J. Van Nuyssenborgh για τη ναύλωση του «Παναγιά Κρημνιώτισσα»

Σύμβαση ναύλωσης (time charter) του πλοίου ΠΑΝΑΓΙΑ ΚΡHΜΝΙΩΤΙΣΣΑ, τo οποίο ανήκει στη θυγατρική της εταιρεία, Φίλιππος Βορείου Αιγαίου Ν.Ε., υπέγραψε η Σάος με την ολλανδική εταιρεία J. VAN NUYSSENBORGH B.V. Όπως αναφέρει η Σάος, η ναύλωση θα γίνει για διάστημα εφτά μηνών, με option ανανέωσης για 12 επιπλέον μήνες, προκειμένου το εν λόγω πλοίο να εκτελεί δρομολόγια εντός των ελληνικών υδάτων. Το πλοίο παραδόθηκε στις 25 Μαρτίου 2008, ημερομηνία από την οποία άρχισε να ισχύει και η ναύλωση. Ο ημερήσιος ναύλος ανέρχεται στα 8.500,00 ευρώ.

Τετάρτη 26 Μαρτίου 2008

ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ

Επανερχομαστε ,σημερα,στην ιστορια των πλοιων μας,με αφιερωμα,σ ενα πλοιο ,που μαζι με το αδελφο του,ταραξαν τα νερα της Ελληνικης Ακτοπλοιας,Το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ ,κατασκευαστηκε σε χρονο ρεκορ,στα Ναυπηγεια της Ελευσινας,το 2007.Αποτελει αδελφο πλοιο ,με το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ.Πρωτο του δρομολογιο,τον Ιουνιο του 2007,απο Πειραια για Χανια.Μετα απο 2 μηνες παραμονης σε αυτη τη γραμμη,μεταπηδησε στη γραμμη ,Πειραιας-Χιος-Μυτιληνη,στην οποια παραμενει μεχρι σημερα,με απολυτη επιτυχια.Μηκους 136,7 μετρων και ταχυτητας 27 κομβων,αποτελει αφορμη,γι αποστολη θερμων συγχαρητηριων στα ελληνικα κατασκευαστικα χερια ,που εκαναν για αλλη μια φορα, αψογη δουλεια.


SARDINIA VERA

Aλυτος γριφος παραμενει ακομα η εναρξη δρομολογιων απο το SARDINIA VERA.Απο την ιδιοκτητρια εταιρεια,αναφερεται πως το προβλημα εντοπιζεται στα χαρτια που εχουν κατατεθει στο ΥΕΝ.

ΑΡΣΙΝΟΗ

Επεσε απο τη πετρινη δεξαμενη του Βασιλειαδη ,το Αρσινοη , οπως ειχαμε και χτες. Νεα θεση για το πανεμορφο πλοιο ,το Περαμα

CRISTAL

Aναχωρησε ,απο το λιμανι του Πειραια,με προορισμο, το λιμανι της Θεσσαλονικης,το CRISTAL,της LOUIS CRUISES.Οπως μαθαμε, θα εκτελει κρουαζιερες,με σταθμους ,τη Θεσ/νικη,τη Καβαλα,τη Κωνσταντινουπολη,το Κουσαντασι,τη Πατμο και το Πειραια.

Τρίτη 25 Μαρτίου 2008

ΕΙΚΟΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ

Τελικα οπως προαναφεραμε ,σε προγενεστερο θεμα μας,τα πλοια της Δωδεκανησου ,δεν επηρεαστηκαν, απο τους θυελλωδεις ,νοτιους ανεμους ,που πνεουν στα πελαγη μας.

HELLENIC MASTER

Ετοιμο σχεδον ,το νεο αποκτημα της HELLENIC SEAWAYS CARGO, ΗΕLLENIC MASTER.Πραγματικα ,πανεμορφο πλοιο,με τα νεα του χρωματα

ΘΕΟΦΙΛΟΣ

Λογω εργασιων στη Ηετιωνα Ακτη,το ΘΕΟΦΙΛΟΣ,οπως και το ΜΥΤΙΛΗΝΗ ,δενουν τις τελευταιες μερες στο ακρο της Ηετιωνας,εκει που αλλοτε ,δενανε τα RO-RO ,Αγιος Ραφαηλ,Μυκονος,κλπ.


ΠΑΝΑΓΙΑ ΚΡΗΜΝΙΩΤΙΣΣΑ

Αναχωρησε το πρωι, απο το Νεο Μωλο Δραπετσωνας και εδεσε στο Κερατσινι ,το Παναγια Κρημνιωτισσα,της SAOS FERRIES.




ΔΕΞΑΜΕΝΕΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗ

Κατα πασα πιθανοτητα ,σημερα ,θα ειναι η τελευταια μερα παραμονης, στις 2 δεξαμενες Βασιλειαδη,των πλοιων ,Αρσινοη και Παντοκρατωρ.Το πρωι ,ειχε αρχισει ,η παροχη υδατος με σκοπο ,να πλημμυρισουν οι δεξαμενες και να εισελθουν τα πλοια, στον οικειο χωρο τους.


Δευτέρα 24 Μαρτίου 2008

ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΛΟΙΩΝ

Τελικα αποψε ,τα μονα πλοια που δεν απεπλευσαν για το προορισμο τους ,ηταν τα πλοια που ειχαν προορισμο τη Κρητη και τον Αργοσαρωνικο.Ολα τα υπολοιπα σαλπαραν κανονικα για το προορισμο τους,

ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ:Προβλήματα σε πορθμειακές γραμμές λόγω των ανέμων

Προβλήματα στις ακτοπλοϊκές μετακινήσεις μέσω ορισμένων πορθμειακών γραμμών προκαλούν οι ισχυροί άνεμοι που πνέουν στα πελάγη.Συγκεκριμένα, δεν εκτελούνται τα δρομολόγια των γραμμών: Αγία Μαρίνα - Νέα Στείρα, Άγιος Γεώργιος Λιχάδος - Άγιος Κωνσταντίνος, Ρίο - Αντίρριο και Αιδηψός - Αρκίτσα.

ΚΡΗΤΗ ΙΙ

Αναχωρησε ,για τα Ναυπηγεια Ελευσινας ,πριν απο λιγο ,το ΚΡΗΤΗ ΙΙ

Κυριακή 23 Μαρτίου 2008

ΤΟ ΒΗΜΑ :Σε πλήρη αποδιοργάνωση η ακτοπλοΐα

Κλειστά παραμένουν έναν μήνα πριν από τις διακοπές του Πάσχα τα πλάνα κρατήσεων εισιτηρίων στα πλοία της ακτοπλοΐας, καθώς πολλές εταιρείες αποφάσισαν την τελευταία στιγμή να αλλάξουν προορισμούς και ώρες αναχώρησης, με αποτέλεσμα να προκληθεί πλήρης αναδιάταξη δρομολογίων σε όλο σχεδόν το εύρος των ακτοπλοϊκών συνδέσεων της χώρας.
Η εικόνα είναι ακόμη χειρότερη για τις καλοκαιρινές διακοπές. Οι περισσότερες εταιρείες δεν έχουν ακόμη συντάξει τα προγράμμματα δρομολογίων τους, με αποτέλεσμα όσοι θέλουν να κλείσουν νωρίς τις καλοκαιρινές διακοπές τους, ιδιαίτερα οι τουρίστες από το εξωτερικό, να μην μπορούν να το πράξουν. Τα νέα πλάνα των εταιρειών με τα οποία μεταβάλλονται δρομολόγια που είχαν καθοριστεί έναν χρόνο νωρίτερα έχουν κατατεθεί στο υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας και δεν μπορούν να ανοίξουν παρά μόνον όταν θα έχει ολοκληρωθεί ο κύκλος των διαβουλεύσεων μεταξύ των ενδιαφερομένων εταιρειών.
Κατά την άποψη αναλυτών του κλάδου οι μεταβολές αυτές της τελευταίας στιγμής είναι προϊόν των ιδιαίτερα έντονων πιέσεων που δέχεται η ακτοπλοΐα εξαιτίας του αυξημένου κόστους λειτουργίας των πλοίων που ταλανίζει τον κλάδο εδώ και περίπου μία τριετία και το οποίο εκτινάχθηκε εκ νέου στα ύψη μετά την ξέφρενη πορεία του πετρελαίου.
Προκειμένου οι εταιρείες να αντιμετωπίσουν αποτελεσματικότερα τις προκλήσεις του αυξημένου κόστους αποφασίζουν να σχεδιάσουν εκ νέου τα δρομολόγιά τους ώστε να επιλέξουν νέους προορισμούς που εκτιμούν ότι θα τις βοηθήσουν να χειριστούν καλύτερα τα οικονομικά τους.
Αλλοι πάλι εκτιμούν ότι οι αναδιατάξεις που έχουν σημειωθεί την τελευταία περίοδο στον κλάδο σε επίπεδο μετόχων μεταβάλλουν μοιραία τη στρατηγική μεγάλων εταιρειών του κλάδου. Οι μεταβολές αυτές λειτουργούν αλυσιδωτά και συμπαρασύρουν ένα πολύ μεγάλο κομμάτι της αγοράς το οποίο εκ των πραγμάτων καλείται να επανατοποθετηθεί μέσα στον ακτοπλοϊκό χάρτη. Ο πρόεδρος της Ενωσης Επιχειρήσεων Ακτοπλοΐας κ. Μιχάλης Σακέλης πιστεύει ότι τελικά δεν θα υπάρξει κανένα πρόβλημα, δεν κρύβει όμως τη δυσφορία του για την εικόνα που παρουσιάζει σήμερα η ακτοπλοΐα, έναν μόλις μήνα πριν από το Πάσχα, με τα περισσότερα πλάνα των πλοίων κλειστά. Αντιλαμβάνεται τους λόγους που επιβάλλουν τις αλλαγές αυτές, πιστεύει όμως ότι οι εταιρείες θα έπρεπε εγκαίρως να έχουν ολοκληρώσει τον κύκλο των διαβουλεύσεων ώστε σήμερα να μην υπάρχει πρόβλημα.
Επίσης, διευκρινίζει ότι για το πρόβλημα αυτό το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας δεν φέρει καμία απολύτως ευθύνη και καλεί τις εταιρείες-μέλη της ένωσης να έχουν λύσει το θέμα αυτό μέσα στην επόμενη εβδομάδα, κάτι που πιστεύει ότι θα γίνει.
Την ίδια ώρα ο κ. Σακέλης θεωρεί ότι οι αυξήσεις ύψους 8% που ανακοίνωσε το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας στις αρχές της εβδομάδας για την οικονομική θέση των πλοίων που εκτελούν δρομολόγια στην άγονη γραμμή δεν καλύπτουν σε καμία περίπτωση τα πραγματικά κόστη των πλοίων της κατηγορίας αυτής.
«Στις γραμμές δημοσίου συμφέροντος» λέει ο κ. Σακέλης «δραστηριοποιούνται κατά βάση μικρές ακτοπλοϊκές εταιρείες οι οποίες προσφέρουν ένα ανεκτίμητο κοινωνικό έργο το οποίο, όπως προκύπτει από τον τρόπο με τον οποίο τις αντιμετωπίζει το ΥΕΝ, δεν αναγνωρίζεται. Στις εν λόγω γραμμές είχε να δοθεί πραγματική αύξηση για αρκετά χρόνια και είχαμε επισημάνει στο υπουργείο ότι η αύξηση αυτή δεν θα μπορούσε να ήταν μικρότερη από 14%.
Αν αντιστοιχίσει κανείς τα ποσοστό αύξησης 14% σε πραγματικό χρήμα, τότε δεν μιλάμε για περισσότερα από 30 με 35 λεπτά στην οικονομική θέση και αν ταυτόχρονα αναλογιστούμε ότι οι κάτοικοι των μικρών νησιών που διακινούνται ενδονησιωτικά δεν πληρώνουν εισιτήριο, τότε εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς ότι το υπουργείο όντως δεν αναγνωρίζει το τεράστιο κοινωνικό έργο των εταιρειών αυτών, που δίνουν μάχη για να παραμείνουν ζωντανές».
Οσον αφορά τις άλλες κύριες ακτοπλοϊκές γραμμές της χώρας, ο κ. Σακέλης αναφέρει ότι και σε αυτές θα υπάρξουν αυξήσεις.
«Δεν γνωρίζω πώς προτίθεται να χειρισθεί το θέμα των αυξήσεων η κάθε εταιρεία ξεχωριστά. Στην περίπτωση της Blue Star Ferries, π.χ., οι αυξήσεις θα κυμανθούν μεταξύ 2,5% και 6% περίπου, ανάλογα με τον προορισμό. Υποθέτω ότι ανάλογες αυξήσεις και σε ίσως σε λίγο υψηλότερα επίπεδα, αλλά σε κάθε περίπτωση κάτω από 8% κατά μέσον όρο, θα είναι και οι αυξήσεις που θα βάλουν στα εισιτήρια επιβατών και οχημάτων και οι άλλες εταιρείες της ακτοπλοΐας.
Με τις αυξήσεις αυτές δεν καλύπτεται σε καμία περίπτωση το κόστος λειτουργίας των πλοίων. Εχουμε υπολογίσει ότι αν αποφασίζαμε να καλύψουμε το κόστος λειτουργίας και τις ζημιές του περασμένου έτους, θα έπρεπε να βάλουμε αυξήσεις της τάξεως του 25%. Και φυσικά για κερδοφορία ούτε λόγος...
Ολες οι εταιρείες της ακτοπλοΐας όμως καλούνται σήμερα να συνυπολογίσουν, εκτός από το κόστος τους, και την αντοχή του κόσμου. Πόσο δηλαδή μπορεί να αντέξει να πληρώσει για την ακτοπλοΐα ο επιβάτης και με βάση αυτό το σκεπτικό αποφασίζουμε πλέον ως κλάδος τις όποιες αυξήσεις στους ναύλους επιβατών και οχημάτων» καταλήγει ο κ. Σακέλης

ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ

Ενα πλοιο της GA FERRIES ,που εχει παρει ,αρκετες αρνητικες κριτικες,για τις συνεχεις βλαβες που παρουσιαζε ,τους καλοκαιρινους μηνες.Το ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ λοιπον,ναυπηγηθηκε το 1978 ,στην Ιταλια.Πρωτο του ονομα,το VERGA.Για περιπου 20 χρονια ,ταξιδευε σε λιμανια της Ιταλιας.Το 1997,αγοραστηκε ,απο την GA FERRIES,οποτε πηρε και το ονομα, που εχει σημερα.Απο εκεινη τη χρονολογια μεχρι σημερα,πραγματοποιει ανελλειπως ,διαφορα δρομολογια στο Αιγαιο,παντα ομως με την ιδια αρχοντια που το χαρακτηριζει.Τα περισσοτερα μιλια ,τα εχει κανει ,σε αγονες γραμμες,οπως στη γραμμη Θεσ/νικη-Λημνος-Μυτιληνη-Χιος -Σαμος και δεν συμαζευεται.Τα τελευταια χρονια ακουγεται συχνα πυκνα στα δελτια ειδησεων, για τις συνεχεις μηχανικες βλαβες ,που παρουσιαζει ,αλλα κι αυτο αναποφευκτο ειναι, για ενα βαπορι 30 ετων.Αυτη την εποχη πραγματοποιει δρομολογια στα Δωδεκανησα.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ AEGΕAN SPEED LINES ΓΙΑ ΤΟ SPEEDRUNNER 1

Η Aegean Speed Lines ενημερώνει ότι, λόγω των αλλαγών που σημειώθηκαν το τελευταίο διάστημα στο χώρο της ακτοπλοίας και ειδικότερα στην δρομολογιακή γραμμή των Ανατολικών Κυκλάδων οι οποίες ανέτρεψαν τους επιχειρηματικούς της σχεδιασμούς, αποφάσισε να προχωρήσει στην πώληση του πλοίου της SpeedrunnerI σε εταιρία Ελληνικών συμφερόντων.
Το Speedrunner I, παρά τη σύντομη παραμονή του στα νερά των Δυτικών κυρίως Κυκλάδων, έγραψε τη δική του ιστορία ενισχύοντας δυναμικά τις τοπικές κοινωνίες, το τουριστικό προφίλ της περιοχής και συμβάλλοντας μέγιστα στην οικονομική ανάπτυξη των νησιών, σκοπός άλλωστε για τον οποίο δρομολογήθηκε.
Το Speedrunner I θα αντικατασταθεί απο το Speedrunner II τη φετινή σεζόν στις Δυτικές Κυκλάδες, ένα νεώτερης ηλικίας και μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας ταχύπλοο σκάφος, το οποίο εκτιμούμε ότι θα ανταποκριθεί ακόμη καλύτερα στις απαιτήσεις της εν λόγω ακτοπλοϊκής γραμμής.
Η πώληση του Speedrunner I σε καμία περίπτωση δεν σημαίνει την μείωση της θέσης της εταιρίας στην Ελληνική Ακτοπλοία. Οι άνθρωποι της εταιρίας μας συνεχίζουν να εργάζονται προσηλωμένοι στον αρχικό στόχο της που ήταν, είναι και παραμένει ο συνεχής εκσυγχρονισμός της ακτοπλοϊκής σύνδεσης των μεγάλων αλλά και των μικρών κυρίως νησιών. Πιστεύουμε και ελπίζουμε ότι οι εξελίξεις θα επιβεβαιώσουν την δέσμευση μας αυτή.
Ευχαριστούμε ιδιαίτερα όλο το επιβατηγό κοινό που αγάπησε το Speedrunner I, τους πράκτορες μας που το υποστήριξαν και τους φορείς και τις κοινωνίες των νησιών που αναγνώρισαν την προσφορά του πλοίου με κάθε τρόπο.

ΔΥΝΑΤΟΙ ΑΝΕΜΟΙ ΣΤΑ ΠΕΛΑΓΗ

Δυνατοι ανεμοι ,αναμενεται να πληξουν τη χωρα μας,απο αυριο τ απογευμα.Συγκεκριμενα νοτιοι -νοτιοδυτικοι ανεμοι,εντασεως μεχρι και 9 μποφορ τοπικα,θα πνεουν σε ολα τα πελαγη μας,μεχρι και τη Τεταρτη το μεσημερι.Λογω της κρισιμοτητας της καταστασης και των πιθανων απαγορευτικων απολπλου που θα εχουμε,παρακαλουνται οι επιβατες ,που θα θελουν να ταξιδεψουν για τα νησια μας,να ενημερωνονται απο τα κατα τοπους λιμεναρχεια ή απο τους πρακτορες που συνεργαζονται.

Σάββατο 22 Μαρτίου 2008

ΑΡΙΑΔΝΗ

Ενας πραγματικος βαποραρος ,στη ελληνικα υδατα.Ειμαστε χαρουμενοι,που σαν Ελληνες καταφεραμε ,να πραγματοποιησουμε ,μια υπεροχη μετασκευη ,σαν κι αυτη.Ναυπηγηθηκε στην Ιαπωνια, το 1996.Πρωτο του ονομα ,το RAINBOW BELL Ως το 2005,πραγματοποιει δρομολογια, σε διαφορες γραμμες ,της Ιαπωνιας .Το 2006 ,αγοραζεται ,απο την ΗELLENIC SEAWAYS,με το ονομα FERRY HIMUKA.Τελη 2006 ,ερχεται στην Ελλαδα και αγκυροβολει στο Μωλο της ΔΕΗ, στο Κερατσινι.Εκει ,πραγματοποιουνται διαφορες μετασκευες ,μεχρι να παρει τη σημερινη του μορφη.Το Σεπτεμβριο του 2007,πραγματοποιει το παρθενικο του δρομολογιο ,στη χωρα μας,στη γραμμη Πειραιας-Χανια.Οι πρωτες εντυπωσεις, για το νεο αυτο πλοιο, ειναι ποικιλες.Οι περισσοτερες ομως ειναι εκδηλωσεις θαυμασμου .Το Γεναρη του 2008,ναυλωνεται απο τη ΜINOAN LINES,στη γραμμη Πατρα-Βενετια.Σημερα ειναι αγκυροβολημενο στο λιμανι του Πειραια,περιμενοντας να ξαναρχισει τα δρομολογια του,αγνωστο που.

ΛΑΤΩ

Συνεχιζοντας,την περιηγηση μας,στην ιστορια των πλοιων ,της Ελληνικης Ακτοπλοιας μας,ερχομαστε σημερα ν ασχοληθουμε, με ενα πλοιο,που κατα τη γνωμη μας,αποτελεσε χρυσοφορα αγορα, για την εποχη που αγοραστηκε.Κατασκευασμενο, το 1975 ,στην Ιαπωνια ,ξεκινησε δρομολογια, στην Απω Ανατολη,με το πρωτο του ονομα ,DAISETSU.To 1980 ,προεκτεινεται κατα 12,5 μετρα ,και φτανει στο μηκος των 188 μετρων!Το 1985 ,ονομαζεται VARUNA και με αυτο το ονομα , το αγοραζει η ΑΝΕΚ ,το 1987.Την ιδια χρονια ,ερχεται στην Ελλαδα,οποτε και υπεστει ,μια μινι μετασκευη.Τοποθετειται στις γραμμες της Αδριατικης, με απολυτη επιτυχια και συγκεκριμενα στη γραμμη Πατρα-Ηγουμενιτσα-Κερκυρα-Ανκονα.Το 1997,ερχεται στη γραμμη Πειραια -Χανια,οπου μαζι με το ΛΙΣΣΟΣ ,παραμενει μεχρι το 2007.Το καλοκαιρι του ιδιου ετους ,μισθωνεται στη γραμμη ,Μασσαλιας-Αλγεριου.Η μισθωση του αυτη,δεν ηταν και οτι καλυτερο ,αφου το Σεπτεμβρη,γυρναει στη χωρα μας, "τραυματισμενο" και ταλαιπωρημενο.Φετος το βλεπουμε να εκτελει δρομολογια στη γραμμη Πειραια-Ηρακλειο.Αδελφο του πλοιο,το ΕΡΩΤΟΚΡΙΤΟΣ Τ ,της ENDEAVOR LINES.

SPEEDRUNNER 1

Tελικα ,το SPEEDRUNNER 1,μετα την πραγματοποιηση της ετησιας επισκευης του,πουληθηκε σε εφοπλιστη,που δραστηριοποιειται,σε κρουαζιερες,που γινονται σε Σαντορινη και Κρητη.Αναμενοντας την επισημη ανακοινωση ,απο την AEGEAN SPEED LINES,ας το χαρουμε λιγο ακομα ,με τα παλια του χρωματα ,στο Πειραια.

GREEK SHIPPING NEWS:Απεργίες μέχρι τέλος Απριλίου στα λιμάνια

«Το Σχέδιο Νόμου, το οποίο η κυβέρνηση μόνη της ψήφισε στη Βουλή, δεν απαντάει σε κανένα από τα ερωτήματα για το εργασιακό μέλλον των εργαζομένων μετά το ενδεχόμενο ξεπούλημα των Σ.ΕΜΠΟ των Λιμανιών», αναφέρει η ΟΜΥΛΕ και ανακοινώνει ότι συνεχίζει τις απεργιακές της κινητοποιήσεις μέχρι το τέλος Απρίλίου. Σε ανακοίνωσή της η ΟΜΥΛΕ αναφέρει τα εξής:
«Η εμμονή της διοίκησης στην ποινικοποίηση της συνδικαλιστικής δράσης ακόμα και μετά την απόφαση του πρωτοδικείου που δικαίωσε τον αγώνα των εργαζομένων δεν μπορεί να αποτελεί λύση στο μεγάλο θέμα του Λιμανιών».
Για τους λόγους αυτούς η ΟΜΥΛΕ αποφάσισε τη συνέχιση της αποχής από υπερωρίες καθώς και από εργασία Σαββάτου - Κυριακής - αργιών μέχρι και το τέλος Απριλίου, καθώς και τη διοργάνωση μαζικών εκδηλώσεων στον Πειραιά και στη Θεσσαλονίκη για να αναδειχθούν ακόμη περισσότερο οι θέσεις των εργαζομένων στην κοινωνία. Σημειώνεται ότι οι εργαζόμενοι στα λιμάνια συνεχίζουν αδιάκοπα τις κινητοποιήσεις τους από τον Ιανουάριο του 2008.
Στόχος των εργαζομένων είναι η αποτροπή της εκχώρησης των ΣΕΜΠΟ σε Πειραιά και Θεσσαλονίκης αφού όπως τονίζει αναπόφευκτα «θα επιφέρει ανεπανόρθωτη βλάβη στην εργασιακή μας προοπτική».

ΚΡΗΤΗ ΙΙ

Κατεπλευσε στο λιμανι του Πειραια,το ΚΡΗΤΗ ΙΙ,προερχομενο απο το λιμανι της Πατρας.Ο σκοπος της επισκεψης του ,οφειλεται στ οτι πρεπει να πραγματοποιησει τις επομενες μερες ,την ετησια επισκευη του.Εμεις αυτο που εχουμε να του πουμε,ειναι καλη παραμονη στο λιμανι μας.Οσοι πιστοι προσελθετε ,στο προλιμενα ,για να το δειτε απο κοντα.

Παρασκευή 21 Μαρτίου 2008

ΠΑΝΑΓΙΑ ΚΡΗΜΝΙΩΤΙΣΣΑ

Απο χτες, το πλοιο της SAOS FERRIES,βρισκεται αγκυροβολημενο ,στο Νεο Μωλο Δραπετσωνας.Φημες, που πιθανοτατα ισχυουν ,θελουν το πλοιο ,να εχει νοικιαστει, απο γνωστο εμπορικο κολοσσο ,για να πραγματοποιει, διακινησεις των προιοντων της εταιρειας αυτης,στα Δωδεκανησα.

ΠΡΕΒΕΛΗΣ

Στα ναυπηγεια Ελευσινας ,το ΠΡΕΒΕΛΗΣ,της ΑΝΕΚ LINES.Συντομα θα το δουμε στη γραμμη Πειραια-Παρος -Ναξος -Ιο -Θηρα και Ηρακλειο,1 φορα την εβδομαδα

ΑΡΣΙΝΟΗ

Απο σημερα στη πετρινη δεξαμενη του Βασιλειαδη,το ΑΡΣΙΝΟΗ ,για τη καθιερωμενη ετησια επισκευη του

ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ & ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ

Σημερα ,ειχαμε την ευκαιρια ,να δουμε ,τα ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ και ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ,σε αλλες θεσεις ,απο αυτες ,που ειχαμε συνηθισει, να ειναι δεμενα.Ετσι το Νησος Χιος, εδεσε στα ροδιτικα και το Νησος Μυκονος ,μουρη με μουρη, με το Festos Palace στην Ηετιωνα.

ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ:Εντονες διαμαρτυρίες ακτοπλόων για τις μικρές αυξήσεις στα ναύλα

ΤΗΝ ΕΝΤΟΝΗ διαμαρτυρία της εκφράζει η Ενωση Επιχειρήσεων Ακτοπλοΐας για την απόφαση του ΥΕΝ με την οποία ανακοινώθηκαν αυξήσεις ναύλων επιβατών και οχημάτων ύψους 8% από 1ης Μαΐου 2008, για τις μη απελευθερωμένες γραμμές. Με ανακοίνωσή της, η ΕΕΑ θεωρεί ότι οι αυξήσεις υπολείπονται κατά πολύ της πραγματικής αύξησης του κόστους λειτουργίας του πλοίου και καλεί την πολιτική ηγεσία του υπουργείου να επανεξετάσει την απόφαση, ζητώντας αυξήσεις τουλάχιστον 14%, λαμβανομένου υπόψη του γεγονότος ότι η τελευταία αναπροσαρμογή των ναύλων στα πλοία δημόσιας υπηρεσίας έγινε το Μάιο του 2005.Ειδικότερα, στην ανακοίνωση της ΕΕΑ αναφέρεται, μεταξύ άλλων, ότι «παρά τις υποχρεώσεις που έχει η χώρα μας απέναντι στην Ευρωπαϊκή Ενωση για την ολική απελευθέρωση των ακτοπλοϊκών γραμμών της χώρας, αυτό δεν έχει ακόμα συμβεί. Ακόμη χειρότερα, για τις γραμμές αυτές, οι ναύλοι ορίζονται από το ΥΕΝ και δεν έχουν αυξηθεί από το 2005, όπως σωστά επισημαίνεται στην ανακοίνωση του ΥΕΝ».Στην ανακοίνωσή της η ΕΕΑ επισημαίνει ότι, στο διάστημα αυτό, υπήρξε μια πρωτοφανής αύξηση όλων των συντελεστών κόστους λειτουργίας των πλοίων, με κύρια αυτή του πετρελαίου και κατά συνέπεια των ναυτιλιακών καυσίμων. Επιπρόσθετα, τα ναυτιλιακά καύσιμα επιβαρύνθηκαν ακόμη περισσότερο και από την υποχρέωση χρήσης ακριβότερου καυσίμου με χαμηλότερη περιεκτικότητα σε θείο.Συνέπεια όλων αυτών είναι οι τιμές των καυσίμων το πρώτο δίμηνο του 2008 να είναι αυξημένες κατά 69% σε σχέση με το 2007, ενώ και οι λοιποί συντελεστές κόστους έχουν αυξηθεί σε ποσοστό 7 - 15%. Από την αύξηση αυτή έχουν επιβαρυνθεί κυρίως οι γραμμές δημόσιας υπηρεσίας και οι γραμμές χαμηλής εμπορικής ζήτησης. Προκειμένου οι γραμμές αυτές αφενός να είναι βιώσιμες, αφετέρου να προσελκύσουν περισσότερα και καλύτερα πλοία, ώστε να αναβαθμίζονται διαρκώς οι προσφερόμενες προς τους επιβάτες υπηρεσίες, οι ναύλοι θα έπρεπε να λάβουν αύξηση 25%.Η ΕΕΑ -συμπληρώνει- δεν διεκδίκησε ποτέ αύξηση τέτοιου ύψους, αλλά ζήτησε να «δοθεί τιμαριθμική τουλάχιστον αναπροσαρμογή από το 2005, που αναλογεί σε ποσοστό 14% για τις γραμμές δημόσιας υπηρεσίας και χαμηλής ζήτησης, οι οποίες επιτελούν κοινωνικό έργο και είναι απαραίτητες στη χώρα μας. Είναι άλλωστε ο μόνος μεταφορικός κλάδος που δεν έχει λάβει καμία αύξηση τα τελευταία χρόνια». «Δυστυχώς, προστίθεται στην ανακοίνωση, για μία ακόμη φορά δεν εισακουστήκαμε και η αθροιστική αύξηση του 8% για δύο χρόνια, κατά τα οποία επιβαρύνθηκε πολλαπλασίως η λειτουργία του ακτοπλοϊκού πλοίου, προκαλεί μεγάλες ανησυχίες στον κλάδο.Επιπλέον, η ΕΕΑ ζητεί για τη σωστή τιμολόγηση του κρατικού ναυλολογίου να λαμβάνεται υπόψη, πέραν του πληθωρισμού, και η αύξηση του κόστους των καυσίμων, που αποτελεί σήμερα το 60% του κόστους εκμετάλλευσης των πλοίων

ΛΙΜΑΝΙ ΡΑΦΗΝΑΣ

Στο λιμανι της Ραφηνας , απο σημερα το πρωι , τα HIGHSPEED 2 και AQUA JEWEL,μετα απο την ετησια επιθεωρηση τους.



Πέμπτη 20 Μαρτίου 2008

ΡΟΔΑΝΘΗ

Αλλαγη δρομολογιου, απο χτες το βραδυ,για το ομορφο πλοιο της GA FERRIES.Ετσι,αφηνοντας τη γραμμη των Δωδεκανησων,θα το βλεπουμε, για λιγο καιρο ομως, στη γραμμη Πειραιας-Παρος-Ναξος-Ιος-Θηρα.Φημες το θελουν, απο το καλοκαιρι ,να επιστρεφει πισω ,παλι στα Δωδεκανησα.

HIGHSPEED 4

Σημερα εθεαθη ,στο χαρτη του AIS ,το HIGHSPEED 4,να βρισκεται εντος του λιμενα του Ρεθυμνου.Πιθανοτητα η πραγματοποιηση του ταξιδιου αυτου,να ηταν δοκιμαστικο, πριν την εναρξη των επισημων δρομολογιων του που επισημα ξεκινουν στις 23/03.Το πλοιο θα πραγματοποιει το δρομολογιο Πειραιας Ρεθυμνο ,με ωρα αναχωρησης 18:45