Τρίτη, 31 Μαρτίου 2009

ΑΔΑΜΑΝΤΙΟΣ ΚΟΡΑΗΣ

Ξεκινησε σημερα το πρωι στις 11:00 ,το ΑΔΑΜΑΝΤΙΟΣ ΚΟΡΑΗΣ ,το παρθενικο του δρομολογιο,απο Πειραια για Κυθνο, Σεριφο, Σιφνο, Μηλο, Φολεγανδρο, Σικινο, Ιο, Θηρα.Στο λιμανι της Σιφνου, το περιμενε ο ανταποκριτης μας στο νησι,Θανος ,απ οπου και οι φωτογραφιες.

SUPERFAST XII

Κι όμως 12 χρόνια μετά το όνειρο έγινε πραγματικότητα. Η επιθυμία του κου Παναγοπουλου υλοποιήθηκε πια στις μέρες μας, όχι βέβαια από τον ίδιο , αλλά από τον μεγάλο άνδρα της ATTICA GROUP , κ. Βγενοπουλο. Η ΑΤΤΙCA GROUP έθεσε σαν στόχο ,την τοποθέτηση ενός κόκκινου γίγαντα ,στη γραμμή Πειραιάς Ηράκλειο και το έκανε.
Το ημερολόγιο γράφει Τετάρτη 4/3/09 και το SUPERFAST XII κάνει μεγαλοπρεπή , την είσοδο του στο μεγάλο λιμάνι. Με μήκος 199,90 μέτρα και πλάτος 25, δένει στο προλιμένα. Όλα τα βλέμματα στρέφονται στο πλοίο, αφού δεν έχουμε συνηθίσει στο κόκκινο χρώμα, στο λιμάνι του Πειραιά. Πραγματικός γίγαντας. Αμέσως αρχίζουν οι απαραίτητες εργασίες στο πλοίο, με σκοπό , να προσαρμοστεί στις απαιτήσεις της νέας γραμμής. Οι μέρες περνάνε και στις 12/3/09 , αφού γίνονται τα εγκαίνια ,με κάθε επισημότητα στο Ηράκλειο της Κρήτης, πραγματοποιείται το πρώτο εμπορικό ταξίδι του πλοίου, από το Ηράκλειο προς το Πειραιά. Το πλοίο ξεκινά με φιλόδοξους στόχους, να αποκτήσει σημαντικό μερίδιο στην επιβατική κίνηση της δύσκολης αυτής γραμμής. Το μέλλον θα δείξει.
Με την ευκαιρία της τοποθέτησης του SUPERFAST XII, στη γραμμή Πειραιάς-Ηράκλειο, η ομάδα του “EΛΛΗΝΙΚΗ ΑΚΤΟΠΛΟΙΑ” , το Σάββατο 28/3/2009, ταξίδεψε μαζί του , Πειραιάς-Ηράκλειο-Πειραιάς και σας το παρουσιάζει .Το ταξίδι μας ξεκινάει από το πρακτορείο της εταιρείας στον Πειραιά ,στην Ακτή Κονδύλη 26-28 & Αιτωλικού και τους ευχαριστούμε για την άψογη εξυπηρέτηση.Μεσημέρι Σαββάτου και φτάνουμε στην Ακτή Βασιλειάδη, όπου είναι πλαγιοδετημενο το πλοίο. Ο μεγάλος όγκος του πλοίου , προκαλεί δέος.
Ώρα αναχώρησης είναι 15:30 το απόγευμα, αλλά εμείς επιβιβαζόμαστε λίγο νωρίτερα, προκειμένου να εγκλιματιστούμε με τους χώρους. Η είσοδος μας γίνεται, από το καταπέλτη των επιβατών, που βρίσκεται στο αριστερό μέρος την πρύμης. Δυο επίπεδα από κυλιόμενες σκάλες, μας οδηγούν γρήγορα και άνετα στο Deck 7, όπου βρίσκoνται οι κοινόχρηστοι χώροι του πλοίου. Μπροστά μας, βρίσκουμε τη Reception , όπου μας υποδέχεται φιλικότατα , ο Προϊστάμενος Αρχιθαλαμηπόλος του SUPERFAST XII , κος Φραγκογιάννης Μαρίνος , μαζί με το επιτελείο του. Τεράστιοι υαλοπίνακες λούζουν την υπέροχη Reception με άπλετο φως. Αφού γίνονται οι κατάλληλες πιστοποιήσεις των στοιχείων μας , παίρνουμε το ΟΚ για να αρχίσουμε τη ξενάγηση μας. H πορεία που θα ακολουθήσουμε για τη παρουσίαση του Deck 7 , θα ναι δεξιόστροφη και κυκλική.
Έτσι όπως είπαμε, με το που φτάνουμε στο Deck 7 και ακολουθούμε τον αριστερό διάδρομο του, συναντάμε τη Reception. Aπέναντι της, βρίσκεται ένας υπέροχος χώρος αναμονής-καθιστικό, όπου μπορεί κανείς, να περιμένει μέχρι να εξυπηρετηθεί. Συνεχίζοντας τη πορεία μας προς τη πλώρη, συναντάμε το snack bar «Linea». Eδω μπορεί ο επιβάτης, ν απολαύσει το καφέ του ή το ποτό του, οποιαδήποτε ώρα, απολαμβάνοντας τη θέα, που προσφέρουν τα μεγάλα παράθυρα. Στη συνέχεια ,σε όλο το πλάτος του πλοίου, συναντάμε το Buffet Restaurant «Τomato». Υπέροχες γαστρονομικές δημιουργίες περιμένουν τον επιβάτη να τις δοκιμάσει. Διαλέγοντας το πιάτο της αρεσκείας μας , μπορούμε να καθίσουμε και να απολαύσουμε τα menu. Λίγο πριν φτάσουμε στη πλώρη, συναντάμε τις Boutique του πλοίου, όπου ο επιβάτης μπορεί να αγοράσει αναμνηστικά δώρα για τους οικείους του. Περιοδικά , αρώματα, είδη καπνιστού, κούπες , καπέλα, είναι λίγα μόνο από τα είδη που μπορούμε να αγοράσουμε. Φτάνοντας στη πλώρη , συναντάμε το υπέροχο πλωριαιο σαλόνι «Red». Λίγο πριν έρθει το πλοίο στη νέα του γραμμή στον ίδιο χώρο βρισκόταν και το Casino. Κρίθηκε όμως αναγκαία η αφαίρεση του, με σκοπό να αυξηθεί το Red Lounge κι έτσι να εξυπηρετηθούν όλο και περισσότεροι επιβάτες. Οι επιβάτες που κάθονται στα μπροστινά τραπέζια του σαλονιού, έχουν το μοναδικό προνόμιο ,να απολαύσουν την υπέροχη πλώρη του πλοίου , να σκίζει τα γαλανά νερά του Αιγαίου. Πραγματικά ένας από τους ωραιότερους χώρους του SUPERFAST XII. Bάζοντας ρότα προς τη πρύμη και περνώντας τα καταστήματα και το «Τοmato» Restaurant, συναντάμε στο αριστερό μας χέρι, το A La Carte Restaurant «Ballet».Υπέροχος πολυτελής χώρος με ροτόντες, περιμένει τον επιβάτη, να δειπνήσει στη περίπτωση που θέλει κάτι παραπάνω από το Menu του «Tomato» Restaurant. Kι εδώ η ποιότητα των υλικών που διαλέγονται για να ετοιμαστούν τα διάφορα πιάτα είναι εξαιρετική, που ετοιμάζει μόνο για μας , ο Αρχιμάγειρας του πλοίου, κος Τσουκάτος Μιχαήλ μαζί με το επιτελείο του. Ο διάδρομος που ακολουθεί μας οδηγεί σε ένα υπέροχο καθιστικό, όπου εκεί οι γονείς, μπορούν να καθίσουν ,ν απολαύσουν το καφέ τους και ν αφήσουν τα παιδιά τους να παίξουν στον χώρο που έχει προβλεφτεί μόνο γι αυτά. Φτάνοντας στο αντίθετο ακριβώς σημείο από τη πλώρη ,βρίσκουμε το σαλόνι της διακεκριμένης θέσης. Ίσως και το καλύτερο σημείο για ένα καραβολάτρη.Καραβολάτρες κι εμείς απολαύσαμε τον απογευματινό μας καφέ με θέα ένα υπέροχο ηλιοβασίλεμα. Τα τεράστια παράθυρα με την άπλετη θέα προς τη πρύμη, αφήνουν τον επιβάτη να ταξιδέψει τις σκέψεις του ,μέσα από τα απόνερα που δημιουργεί το πλοίο.
Φεύγοντας από το Deck 7 οδηγούμαστε στο Deck 8. Το μεγαλύτερο μέρος του Deck από τη πλώρη και πίσω το καταλαμβάνουν οι καμπίνες των επιβατών. O επιβάτης έχει να επιλέξει ανάμεσα σε Lux, 2κλινη(εσωτερική-εξωτερική), 3κλινη(εσωτερική-εξωτερική) και 4κλινη(εσωτερική-εξωτερική) καμπίνα. Επίσης υπάρχουν και καμπίνες για άτομα με ειδικές ανάγκες.Να σημειώσουμε εδώ πως το πλοίο διαθέτει και κοινόχρηστα wc για άτομα με ειδικές ανάγκες.Ξέρουμε όλοι μας την ευαισθησία που έχει σε τέτοια θέματα ο όμιλος της ATTICA GROUP. Στο πίσω μέρος του Deck 8 υπάρχουν τα αεροπορικά καθίσματα και οι κουκέτες που χρησιμοποιοντουσαν κατά τη χρονική διάρκεια που το πλοίο βρισκόταν στην Αδριατική.
Στο Deck 9 συναντάμε μόνο τις καμπίνες του πληρώματος. Φτάνοντας στο Deck 10 βρίσκουμε ένα μέρος που πολλοί από εμάς θα λατρέψουν το καλοκαίρι και δεν είναι άλλο από τη πισίνα. Ξαπλώστρες και πισίνα σε συνδυασμό με το Sun Deck Bar «Βlue Bird», συνθέτουν το ένα ειδυλλιακό περιβάλλον. Να τονίσουμε εδώ, την ύπαρξη Ντους ,για αυτούς που τολμούσαν και χρησιμοποιούσαν τη πισίνα, όσο καιρό αυτή ήταν ανοικτή.Εδώ υπάρχει υπαίθριος παιδότοπος, κάδοι ανακύκλωσης και χώρος για κατοικίδια. Το Deck 10 περιλαμβάνει επίσης και το άγρυπνο μάτι του πλοίου , που δεν είναι άλλο , από τη Γέφυρα. Άπλετος χώρος που κοσμείται με ότι πιο σύγχρονο μπορεί να υποδείξει η σημερινή τεχνολογία. Οι αξιωματικοί της Γέφυρας , μαζί με το πλοίαρχο κ.Παλουμπή Χαράλαμπο , πλοηγούν το καμάρι της SUPERFAST FERRIES, με ευθύνη και συναίσθηση του λειτουργήματος που εκτελούν. Δεν είναι τυχαίο που οι Έλληνες Ναυτικοί μας ,κατέχουν την πρώτη θέση, σε πληρώματα πλοίων ,όλων των κατηγοριών.
Τελευταίο Deck του πλοίου, είναι το Deck 11 όπου βρίσκεται το ελικοδρόμιο. Η ξενάγηση μας συνεχίζεται στα καταστρώματα που φιλοξενούν τα οχήματα και το μηχανοστασιο.Ι.Χ και φορτηγά, πριν αποπλεύσει το πλοίο, κατανέμονται στους χώρους του Deck 3 και Deck 5. Το Deck 3 είναι και το σημείο από όπου εισέρχονται τα οχήματα στο πλοίο. Δυο τεράστιοι καταπέλτες οδηγούν τα οχήματα στα αχανή γκαράζ. Ι.Χ .σε μικρότερο αριθμό, μπορούν να δεχθούν τα Deck 1 και 2, με τη βοήθεια ράμπας που βρίσκεται στο βάθος του Deck 3.
‘Hρθε και η ώρα να συναντήσουμε τους αφανείς ήρωες ενός πλοίου, που δεν είναι άλλοι, από τα άτομα που εργάζονται στο Μηχανοστάσιο του SUPERFAST XII. Υδατοστεγείς πόρτες ανοίγουν και μας οδηγούν στη ψυχή του SUPERFAST . Εκεί στο Control Room συναντάμε το Α' Μηχανικό κ.Σαράγια Παντελή μαζί με την ομάδα του. Μας υποδέχονται ευδιάθετοι και μας καλωσορίζουν σε ένα χώρο που δύσκολα βλέπει ανθρώπινο μάτι ,με αποτέλεσμα και πολύ λίγος κόσμος να γνωρίζει το δύσκολο έργο τους. Αφού μας κάνουν μια σύντομη παρουσίαση του πίνακα ελεγχου ,μας δείχνουν τις 4 κυρίες μηχανές Wartsila του πλοίου. Ένα θέαμα πρωτόγνωρο για μας .
Aκολουθεί παράθεση των τεχνικών χαρακτηριστικών στοιχείων του πλοίου που είναι : Yπηρεσιακή ταχύτητα 28,5 κόμβοι με μέγιστη τους 31.Εχει ολικό μήκος 199,9 μέτρα, πλάτος 25 και βύθισμα 6,5 μέτρα. Φέρει τέσσερις κύριες μηχανές Wartsila ισχύος 48000Kw, δυο bow thrusters 1000Kw το καθένα και δυο προπέλες KaMeWa Ulstein. Μπορεί να μεταφέρει 1639 επιβάτες και 900 οχήματα. Αφού τους ευχαριστήσαμε οδηγούμαστε στις καμπίνες μας, με σκοπό να απολαύσουμε πια το υπόλοιπο του ταξιδιού μας. Οι εντυπώσεις που αποκομίζει ο επιβάτης από το SUPERFAST XII είναι άριστες. Ένα πραγματικό διαμάντι που επιτέλους ήρθε στο Αιγαίο για να το απολαύσουν ακόμη περισσότεροι Έλληνες. Προσωπικά εμείς, στη διαδρομή Πειραιάς-Ηράκλειο-Πειραιάς που ταξιδέψαμε, αποκομίσαμε τις καλύτερες εντυπώσεις. Πολυτέλεια, άνεση, ασφάλεια και ταχύτητα.
Τέσσερις έννοιες που πρέπει να λάβουν σοβαρά υπόψη οι εφοπλιστές μας.

Ευχαριστούμε θερμά τον πλοίαρχο, Παλουμπή Χαράλαμπο, για την ξενάγηση στην γέφυρα και την όμορφη συζήτηση που είχαμε μαζί του και το ωραίο πρωινό καφεδάκι φτάνοντας στον Πειραιά, έναν άνθρωπο έξω καρδιά!Χαρά μας, που σας γνωρισαμε από κοντά!
Τον Γιώργο Κραβαριώτη, Υποπλοίαρχο ,επίσης για την ωραία συζήτηση μαζί του και την διάθεση του, να του ευχηθούμε τα καλύτερα!
Τον προϊστάμενο θαλαμηπόλο ,Φραγκογιάννη Μαρίνο και όλο του το επιτελείο ,για την άψογη εξυπηρέτηση μας κατά την διάρκεια της παραμονής μας, αλλά και την εξυπηρέτηση όλων των επιβατών όπως παρατηρήσαμε!
Το φαγητό του αρχιμάγειρα Τσουκάτου Μιχάλη θα το δοκιμάσουμε ξανά, υπέροχο!
Το πλοίο και το πλήρωμα του σε κερδίζουν!!!
Ολοκληρώνοντας το αφιέρωμα μας στο SUPERFAST XII ,να δώσουμε τις ευχαριστίες μας ,στα άτομα που μας βοήθησαν στη υλοποίηση αυτού και είναι οι:

1) κα Γρηγορά Χριστίνα , Marketing & Advertising Manager
2) κα Ψιμάρα Αριάδνη ,υπεύθυνη e-marketing
3) κ. Χαράλαμπο Παλουμπή , Πλοίαρχο
4) κ. Ιωάννη Kαχριμάνη , Ύπαρχο
5) κ. Παντελή Σαράγια , Α’ Μηχανικό
6) κ. Γεώργιο Κραβαριώτη , Υποπλοίαρχο
7) κ. Μαρίνο Φραγκογιάννη , Προιστ.Αρχιθαλαμηπόλο
8) κ. Χαροκοπάκη Παναγιώτη , Αρχιλογιστή
9) κ. Μιχαήλ Τσουκάτο , Αρχιμάγειρα
10) κ. Γεώργιο Τσερνετόπουλο , Λοστρόμο

HIGHSPEED 3

Οι ετοιμασιες για την θερινη σεζον και την περιοδο του Πασχα, για τα ταχυπλοα της HSW συνεχιζονται.Σε λιγα λεπτα το Highspeed 3 ετοιμο για δοκιμαστικο πλου στον Σαρωνικο παρουσια επιθεωρητων.

ΚΡΗΤΗ Ι - ΛΑΤΩ

To Κρητη Ι αφηνει την ναυπηγοεπισκευαστικη ζωνη στο Περαμα και ερχεται να αντικαταστησει το Λατω στην γραμμη του Πειραια με το Ηρακλειο.Το Λατω με την σειρα του παει προς Περαμα αυτη την στιγμη.

ΑΡΤΕΜΙΣ

Το Αρτεμις της HSW ,που εδω και λιγες μερες ε,χει δεσει στον νεο μωλο Δραπετσωνας ,για την ετησια συντηρηση του,αυτη την στιγμη ,παει προς τα ναυπηγεια Ελευσινος ,για τον δεξαμενισμο του.

Δευτέρα, 30 Μαρτίου 2009

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ MINOAN LINES:Eτησια οικονομικα αποτελεσματα 2008


Ο υψηλότερος κύκλος εργασιών από ιδρύσεως της εταιρείας (213,6 εκατ. ευρώ)

· Σημαντική αύξηση του μεταφορικού έργου της εταιρείας στις γραμμές της B. Αδριατικής

Οικονομικά Αποτελέσματα Εταιρείας
O κύκλος εργασιών της Minoan Lines το 2008 ανήλθε σε 213,6 εκατ. €, ο υψηλότερος από ιδρύσεως της εταιρείας, σημειώνοντας αύξηση 9,2% σε σχέση με το 2007, γεγονός που οφείλεται κυρίως στην αύξηση του μεταφορικού έργου της εταιρείας στην αγορά της Βόρειας Αδριατικής.

Η λειτουργική κερδοφορία (EBITDA) το 2008 διαμορφώθηκε σε 41,5 εκατ. €, παρά την αρνητική επίδραση των τιμών των καυσίμων οι οποίες το εννεάμηνο του 2008 παρουσίασαν σημαντική αύξηση κατά 60,0% περίπου σε σχέση με το αντίστοιχο εννεάμηνο του 2007. Επισημαίνεται ότι, το 2008, το κόστος των καυσίμων ανήλθε σε 76,8 εκατ. € και ήταν αυξημένο κατά 20,0 εκατ. € περίπου σε σχέση με το 2007.

Το 2008, τα καθαρά αποτελέσματα μετά από φόρους της εταιρείας, διαμορφώθηκαν σε 2,0 εκατ. € έχοντας επηρεαστεί αρνητικά από έκτακτο κόστος ύψους 1,1 εκατ. € το οποίο αφορά αναπόσβεστο υπόλοιπο αναδιοργάνωσης των δανείων της εταιρείας τα οποία αποπληρώθηκαν μέσα στη χρήση.

Οικονομικά Αποτελέσματα Ομίλου
Ο κύκλος εργασιών του ομίλου το 2008 ανήλθε σε 213,8 εκατ. €, ενώ η λειτουργική κερδοφορία (ΕBITDA) διαμορφώθηκε στα ίδια επίπεδα με αυτό της μητρικής εταιρείας.

Τα ενοποιημένα αποτελέσματα μετά από φόρους διαμορφώθηκαν το 2008 σε 3,3 εκατ. €. Η διαφοροποίηση που παρατηρείται σε σχέση με τα μεγέθη της μητρικής εταιρείας οφείλεται στη συγγενή εταιρεία Hellenic Seaways το καθαρό αποτέλεσμα της οποίας διαμορφώθηκε το 2008 σε 10,7 εκατ. €.


Μεταφορικό Έργο

Γραμμές Αδριατικής (Βόρεια Ιταλία)
Στις γραμμές της Βόρειας Αδριατικής (Αγκώνα & Βενετία) η Minoan Lines το 2008 αύξησε σημαντικά το μεταφορικό της έργο και ήταν πρώτη σε μερίδια αγοράς των επιβατών και των Ι.Χ. αυτοκινήτων μεταξύ των εταιρειών που δραστηριοποιούνται στη συγκεκριμένη αγορά.

Σημειώνεται ότι κατά τους θερινούς κυρίως μήνες, παρατηρήθηκαν πολύ υψηλές πληρότητες στα γκαράζ των πλοίων της Minoan Lines γεγονός που επέδρασε ανασταλτικά στην διακίνηση των φορτηγών. Αναλυτικά, η Minoan Lines, στην αγορά της Βόρειας Αδριατικής διακίνησε το 37,7%, των επιβατών, το 39,9% των Ι.Χ. αυτοκινήτων και το 33,4% των φορτηγών αυτοκινήτων.

Το 2008, η Minoan Lines μετέφερε συνολικά 564.000 επιβάτες, 149.000 Ι.Χ. αυτοκίνητα και 87.000 φορτηγά αυτοκίνητα.

Ελληνική Ακτοπλοΐα (Κρήτη)
Στη γραμμή «Ηράκλειο – Πειραιάς» το 2008 η Minoan Lines διατήρησε την ισχυρή θέση που κατέχει στη συγκεκριμένη γραμμή, ενώ πέτυχε υψηλότερα μερίδια αγοράς σε όλες τις κατηγορίες του μεταφορικού της έργου σε σχέση με το μερίδιο των ταξιδιών που της αναλογεί. Συγκεκριμένα τα μερίδια αγοράς της Minoan Lines διαμορφώθηκαν ως ακολούθως: επιβάτες 69,5%, Ι.Χ. αυτοκίνητα 61,2% και φορτηγά αυτοκίνητα 48,7% ενώ το μερίδιο των ταξιδιών που της αντιστοιχεί ήταν 46,1% .

Η Minoan Lines μετέφερε 1.010.000 επιβάτες, 134.000 Ι.Χ. αυτοκίνητα και 69.000 φορτηγά αυτοκίνητα επιτυγχάνοντας ταυτόχρονα αύξηση του μεταφορικού της έργου για τέταρτη συνεχή χρονιά.

Σημαντικές Εξελίξεις το 2009
Στις 19 Μαρτίου, 2009 ολοκληρώθηκε η διαδικασία πώλησης του πλοίου Pasiphae Palace έναντι συνολικού τιμήματος 75 εκατ. ευρώ, στη Γαλλική εταιρεία «Societe Nationale Maritime Corse Mediterranee (SNCM)». Από τη παραπάνω πώληση προέκυψε λογιστικό κέρδος 2,2 εκατ. ευρώ περίπου, το οποίο θα περιληφθεί στα οικονομικά αποτελέσματα του α΄ τριμήνου 2009. Το πλοίο Pasiphae Palace δραστηριοποιείτο στις γραμμές Ελλάδας – Ιταλίας, ενώ η Minoan Lines έχει ήδη προχωρήσει στην αντικατάστασή του, με το H/S/F ZEUS PALACE.


Στρατηγική
Η κίνηση της πώλησης του πλοίου Pasiphae Palace, εντάσσεται μέσα στα πλαίσια του ευρύτερου στρατηγικού σχεδιασμού της Minoan Lines, για σταδιακή ανανέωση του στόλου της, με πλοία μεγαλύτερης χωρητικότητας, τα οποία θα προσφέρουν ακόμα πιο αναβαθμισμένες υπηρεσίες, εφάμιλλες των κρουαζιερόπλοιων.

Η υλοποίηση αυτής της στρατηγικής κρίνεται απαραίτητη από τη διοίκηση της εταιρείας, προκειμένου να ικανοποιηθούν οι συνεχώς αυξανόμενες ανάγκες του επιβατικού κοινού για υπηρεσίες υψηλού επιπέδου στην καλύτερη δυνατή τιμή. Επιπρόσθετα, οι συνεχώς μεταβαλλόμενες οικονομικές συνθήκες καθώς και οι απρόβλεπτες μεταβολές σε οικονομικές μεταβλητές όπως η τιμή του πετρελαίου, επιβάλλουν τη δρομολόγηση πλοίων με υψηλές χωρητικότητες, προκειμένου η οικονομική τους εκμετάλλευση να γίνει αποδοτικότερη και έτσι να επιτευχθεί υψηλότερο επίπεδο κερδοφορίας για την εταιρεία.



Από το Γραφείο Τύπου
της MINOAN LINES
Ηράκλειο, 30 Μαρτίου 2009

CRISTAL

To Cristal σημερα στο λιμανι της Ροδου,για πρωτη φορα φετος και τη νεα θερινη σεζον,φωτογραφια του συνεργατη μας Mike.

HIGHSPEED 1

Στο λιμανι του Πειραια επιστρεψε το Highspeed 1 της HSW μετα τον δεξαμενισμο του και διαφορες εργασιες που του εγιναν στα ναυπηγεια Ελευσινος,δοκιμαστικο πλου αυτη την στιγμη στον Σαρωνικο

Κυριακή, 29 Μαρτίου 2009

SUPERFAST XII

H ομαδα του Elliniki Aktoploia ,ειχε χτες τη χαρα ,να ταξιδεψει με το SUPERFAST XII,στη νεα γραμμη για την SUPERFAST FERRIES ,Πειραιας-Ηρακλειο.Οι εντυπωσεις αριστες, τοσο για το πλοιο ,οσο και για το πληρωμα .Η φιλοξενια ηταν αψογη και οφειλουμε να ευχαριστησουμε τη SUPERFAST FERRIES, για την υλοποιηση του ταξιδιου.Τις επομενες ημερες θα γινει αναλυτικη παρουσιαση-αφιερωμα στο πλοιο,με τεχνικα στοιχεια,φωτογραφιες απο το εσωτερικο του αλλα και εντυπωσεις απο το ολο εγχειρημα.

ΠΡΕΒΕΛΗΣ

Μετα απο 10 ολοκληρα χρονια ,επαναπροσεγγισε χτες το μεσημερι,το λιμανι της Ροδου,το ΕΓ/ΟΓ ΠΡΕΒΕΛΗΣ.Αφορμη η εναρξη του δρομολογιου απο Πειραια προς Σαντορινη-Αναφη-Κασο Καρπαθο-Χαλκη-Ροδος.Εκει το περιμενε ο συνεργατης μας στη Ροδο,Mike,απ οπου και οι φωτογραφιες.

Σάββατο, 28 Μαρτίου 2009

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΑΝΕΚ LINES:Οικονομικα Αποτελεσματα Χρησης 2008

+ 9,7% ΑΥΞΗΣΗ ΚΥΚΛΟΥ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΟΜΙΛΟΥ: ευρώ 278,9 ΕΚΑΤ.
+ 8,5% ΑΥΞΗΣΗ ΚΥΚΛΟΥ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ: ευρώ 252,1 ΕΚΑΤ.

Η Ανώνυμη Ναυτιλιακή Εταιρεία Κρήτης Α.Ε. (ΑΝΕΚ) ανακοινώνει τα αποτελέσματα της χρήσης που έληξε την 31η Δεκεμβρίου 2008:

Κύκλος Εργασιών
Αύξηση κατά 8,5% παρουσίασε ο κύκλος εργασιών της ΑΝΕΚ για τη χρήση 2008 και ανήλθε σε ευρώ 252,1 εκατ. έναντι ευρώ 232,3 εκατ. τη χρήση 2007. Αντίστοιχα, ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών ανήλθε σε ευρώ 278,9 εκατ., έναντι ευρώ 254,3 εκατ., σημειώνοντας αύξηση κατά 9,7%.


Μικτά κέρδη
Τα μικτά κέρδη της Εταιρείας διαμορφώθηκαν σε ευρώ 52,3 εκατ. έναντι ευρώ 60,9 εκατ. το 2007 παρουσιάζοντας μείωση κατά ευρώ 8,6 εκατ. Αντίστοιχα, τα μικτά κέρδη του Ομίλου ανήλθαν σε ευρώ 51,0 εκατ. έναντι ευρώ 60,3 εκατ. την προηγούμενη χρήση. Τα μικτά κέρδη του Ομίλου και της Εταιρείας επηρεάστηκαν από τη μεγάλη αύξηση του κόστους εκμετάλλευσης των πλοίων, γεγονός που οφείλεται, κατά κύριο λόγο, στη σημαντική άνοδο των τιμών του πετρελαίου και στο αυξημένο κόστος επισκευών και συντηρήσεων των πλοίων. Ενδεικτικά, το κόστος των καυσίμων σε ενοποιημένο επίπεδο επιβάρυνε τα αποτελέσματα κατά ευρώ 23,2 εκατ. επιπλέον σε σχέση με την προηγούμενη χρήση. Επίσης, τα αποτελέσματα επηρεάστηκαν αρνητικά από την έναρξη δρομολογίων του «ΕΓ/ΟΓ ΕΛΥΡΟΣ» μετά το τέλος της θερινής περιόδου λόγω της καθυστερημένης ολοκλήρωσης μετασκευής και παράδοσής του σε σχέση με τον αρχικό προγραμματισμό.


EBITDA
Επακόλουθο των παραπάνω γεγονότων ήταν τα κέρδη προ φόρων, χρηματοοικονομικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων της Εταιρείας (EBITDA) για το 2008 να ανέλθουν σε ευρώ 27,3 εκατ. έναντι ευρώ 43,3 εκατ. το 2007 και, αντίστοιχα, του Ομίλου σε ευρώ 26,9 εκατ. από ευρώ 43,0 εκατ. το 2007. Επίσης, το EBITDA επηρεάστηκε από την αύξηση των προμηθειών έκδοσης εισιτηρίων (ως αποτέλεσμα των αυξημένων πωλήσεων) και από τη διενέργεια επιπλέον προβλέψεων.


Καθαρά αποτελέσματα χρήσης 2008
Τα αποτελέσματα μετά από φόρους της Εταιρείας διαμορφώθηκαν το 2008 σε ζημιές ποσού ευρώ 3,5 εκατ. έναντι κερδών ευρώ 13,6 εκατ. το 2007. Αντίστοιχα, τα αποτελέσματα του Ομίλου μετά την αφαίρεση των δικαιωμάτων μειοψηφίας διαμορφώθηκαν σε ζημιές ευρώ 5,9 εκατ., έναντι κερδών ευρώ 12,3 εκατ. το 2007.


Σημαντικά γεγονότα χρήσης 2008
Στις 14 Μαρτίου 2008 ολοκληρώθηκε η διαδικασία αναδιάρθρωσης του μακροπρόθεσμου τραπεζικού δανεισμού με τη σύναψη νέων δανειακών συμβάσεων μεταξύ της Εταιρείας και κοινοπραξίας τραπεζών. Με την αναδιάρθρωση επιτεύχθηκαν ευνοϊκότεροι όροι αποπληρωμής και μείωση του χρηματοοικονομικού κόστους.
Στις 18 Μαΐου 2008 πραγματοποιήθηκε η ετήσια τακτική Γενική Συνέλευση των Μετόχων της Εταιρείας, η οποία αποφάσισε, μεταξύ άλλων, τη διανομή μερίσματος ποσού ευρώ 0,05 ανά μετοχή (συνολικό ποσό ευρώ 8,1 εκατ.) για τη χρήση 2007, καθώς επίσης ενέκρινε και την απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου σχετικά με την παράταση έως την 31.12.2008 της ολοκλήρωσης της διάθεσης των αντληθέντων κεφαλαίων από την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου που πραγματοποιήθηκε στη χρήση 2007.
Κατά τη διάρκεια του α’ εξαμήνου 2008 η ΑΝΕΚ δραστηριοποιήθηκε σε νέες αγορές ξεκινώντας την εκτέλεση δρομολογίου στη γραμμή των Κυκλάδων ‘Πειραιάς - Πάρος - Νάξος - Ίος - Σαντορίνη’ με το πλοίο «ΕΓ/ΟΓ ΠΡΕΒΕΛΗΣ», ενώ στις αρχές του β’ εξαμήνου δρομολόγησε το πλοίο «ΕΓ/ΟΓ ΛΙΣΣΟΣ» στη γραμμή ‘Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη’, στα πλαίσια του στρατηγικού σχεδιασμού της Εταιρείας για αναδιάρθρωση των δρομολογίων της και την παρουσία της σε νέες αποδοτικές γραμμές.
Συνεχίστηκε για ακόμα μία χρονιά η ναύλωση του «ΕΓ/ΟΓ ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ» σε κρατική εταιρεία της Τυνησίας για την καλοκαιρινή περίοδο. Επίσης, κατά τη διάρκεια της χρήσης η ΑΝΕΚ ναύλωσε το πλοίο «ΕΓ/ΟΓ ΑΡΙΑΔΝΗ» το οποίο συνέβαλε σημαντικά στην εξυπηρέτηση των δρομολογιακών αναγκών της Εταιρείας.
Στα τέλη Σεπτεμβρίου 2008 πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια του πολυτελέστατου επιβατηγού - οχηματαγωγού πλοίου «ΕΛΥΡΟΣ» στον Πειραιά και στα Χανιά με την παρουσία αρκετών επισήμων και πλήθος κόσμου που εξήρε το εγχείρημα της ANEK για την απόφασή της να εντάξει ένα νέο, σύγχρονο, ασφαλές και γρήγορο πλοίο στην ελληνική ακτοπλοΐα. Το «ΕΓ/ΟΓ ΕΛΥΡΟΣ» είναι ένα από τα μεγαλύτερα και πολυτελέστερα πλοία που ταξιδεύουν στις ελληνικές θάλασσες, κατασκευασμένο με τις πλέον σύγχρονες προδιαγραφές, με δυνατότητα παροχής υψηλής ποιότητας υπηρεσιών και συμβάλλει στη γενικότερη οικονομική ανάπτυξη της τοπικής οικονομίας. Η δρομολόγηση του πλοίου στη γραμμή ‘Πειραιάς – Χανιά’ εντάσσεται στα πλαίσια της στρατηγικής της ΑΝΕΚ για ανανέωση και εκσυγχρονισμό του στόλου της και θα συμβάλλει στη βελτίωση των οικονομικών της μεγεθών, καθώς ο ιδιόκτητος στόλος της Εταιρείας αποτελείται πλέον από 11 πλοία με αποτέλεσμα την αύξηση της συνολικής μεταφορικής ικανότητάς της σε επιβάτες και οχήματα.
Τον Οκτώβριο του 2008 ολοκληρώθηκε ο τακτικός φορολογικός έλεγχος της ΑΝΕΚ για τις χρήσεις 2005, 2006 και 2007, από τον οποίο προέκυψαν πρόσθετοι φόροι και προσαυξήσεις συνολικού ποσού ευρώ ευρώ 225 χιλ. που επιβάρυνε τα αποτελέσματα της χρήσης 2008.
Στις 12 Δεκεμβρίου 2008 η ΑΝΕΚ LINES ψηφίστηκε ως η "Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ 2008 ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΒΑΤΗΓΟ ΝΑΥΤΙΛΙΑ", στα πλαίσια των Greek Shipping Awards που διοργάνωσε ο διεθνής ναυτιλιακός οίκος Lloyd’s List. Η βράβευση αυτή επισφραγίζει τη διαρκή προσπάθεια ποιοτικής αναβάθμισης των παρεχόμενων υπηρεσιών στο επιβατηγό κοινό και την αναπτυξιακή πορεία της Εταιρείας.
Το Διοικητικό Συμβούλιο της Μητρικής στις 19 Δεκεμβρίου 2008 αποφάσισε την αλλαγή χρήσης των αντληθέντων κεφαλαίων κατά το ποσό των ευρώ 4,5 εκατ. για την κάλυψη αναγκών σε κεφάλαιο κίνησης και την παράταση της ολοκλήρωσης της διάθεσης μέχρι την 31.03.2009, χωρίς η εν λόγω μεταβολή να επιφέρει αλλαγή ή επίπτωση στο επενδυτικό σχέδιο της Εταιρείας.


Η Εταιρεία, παρά τις συνθήκες έντονου ανταγωνισμού που επικρατούν στον κλάδο της επιβατηγού ναυτιλίας, κατάφερε το 2008 να αυξήσει τα μερίδια αγοράς της στις γραμμές της Κρήτης, ενώ στις γραμμές της βόρειας Ιταλίας όπου δραστηριοποιείται διατηρήθηκε στα ίδια περίπου επίπεδα με την προηγούμενη χρονιά. Έτσι, με λιγότερα συνολικά πραγματοποιηθέντα ταξίδια κατά 2,5% σε σύγκριση με το 2007 η ΑΝΕΚ διακίνησε 23% περισσότερους επιβάτες, 14% περισσότερα Ι.Χ. αυτοκίνητα και 6% περισσότερα φορτηγά.

Η εκτίναξη της τιμής του πετρελαίου σε πρωτοφανή επίπεδα κατά τη διάρκεια του 2008 ήταν ο βασικότερος παράγοντας που επηρέασε τα αποτελέσματα της χρήσης. Η σημαντική υποχώρηση των τιμών των καυσίμων στο τελευταίο τρίμηνο ήταν ένα θετικό γεγονός και, εφόσον σταθεροποιηθούν μέσα στο 2009, θα δημιουργηθούν οι προϋποθέσεις για σημαντική μείωση του κόστους στην τρέχουσα χρήση και επιστροφή στην κερδοφορία. Στρατηγικές κινήσεις όπως η ένταξη του «ΕΓ/ΟΓ ΕΛΥΡΟΣ» στο στόλο της Εταιρείας και οι δρομολογήσεις πλοίων σε νέους αποδοτικούς προορισμούς θα ενισχύσουν σημαντικά τη θέση της ΑΝΕΚ έναντι των ανταγωνιστών της και θα διασφαλίσουν την απρόσκοπτη πορεία της Εταιρείας στη δύσκολη παγκόσμια οικονομική συγκυρία.




Χανιά, 27 Μαρτίου 2009

ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ

SEAJET 2

Ξεκινησε σημερα στις 7:40 ,το SEAJET2, απο το λιμανι της Ραφηνας, με προορισμο, τα λιμανια της Τηνου,της Παρου και της Μυκονου.

Παρασκευή, 27 Μαρτίου 2009

CORAL

Δοκιμαστικο πλου κανει αυτη την στιγμη το "Coral" στον Σαρωνικο, μετα απο διαφορες εργασιες που του εγιναν στο Νεο μωλο Δραπετσωνας, επιστροφη σε λιγο στο κεντρικο λιμανι του Πειραια και συγκεκριμενα στην ακτη Ξαβεριου.

SEAJET 2

Αφησε το λιμανι του Πειραια το "Sea Jet 2" πριν λιγα λεπτα με προορισμο αυτο της Ραφηνας.

ATLANTIC STAR

Στη ραδα του Πειραια ,βρισκεται απο τις 8 το πρωι ,το ATLANTIC STAR,ex SKY WONDER.Το κρουαζιεροπλοιο της Pulmantur Cruises,μεσα στις επομενες μερες, αναμενεται ν αναχωρησει για το λιμανι της Λισαββωνας,οπου στις 5 Απριλιου ,αναμενεται να ξεκινησει τη πρωτη του φετινη κρουαζιερα ,σε λιμανια τις Πορτογαλιας.

ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ ΙΙ

Με προορισμο την Ελευσινα το "Αιολος Κεντερης ΙΙ" της NEL LINES για επιδιορθωση των ζημιων του, μετα την μικρη προσκρουση που ειχε προχθες το βραδυ στο λιμανι του Αθηνιου στην Σαντορινη, που ειχε σαν αποτελεσμα και τον ελαφρυ τραυματισμο του υποπλοιαρχου του.

Πέμπτη, 26 Μαρτίου 2009

SEAJET 2

Το "SEAJET 2" μετα τον δεξαμενισμο του στην μικρη πετρινη του "Βασιλειαδη" βγηκε καταλευκο και εδω και μερικες μερες εχει αρχισει ο νεος του χρωματισμος... περιμενουμε να δουμε το αποτελεσμα.
Πριν

η συνεχεια...

περιμενουμε το μετα...

ANEK LINES

26 / 3 / 2009

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΟΙΝΟΥ


Η Ανώνυμη Ναυτιλιακή Εταιρεία Κρήτης ΑΝΕΚ Α. Ε, ανακοινώνει την έναρξη των δρομολογίων του ΕΓ/ΟΓ ΠΡΕΒΕΛΗΣ στις 27.03.2009 κάθε Τρίτη, Παρασκευή από ΠΕΙΡΑΙΑ για ΘΗΡΑ – ΑΝΑΦΗ – ΚΑΣΟΣ - ΚΑΡΠΑΘΟΣ – ΧΑΛΚΗ - ΡΟΔΟ και κάθε Πέμπτη, Κυριακή , επιστροφή.
ΠΕΙΡΑΙΑΣ (αν. 18.00) ΘΗΡΑ ( επόμενη μέρα αφ.01.25 – αν.01.55) ΑΝΑΦΗ (αφ.03.30 – αν.03.45) ΚΑΣΟΣ (αφ. 08.10 – αν 08.30) ΠΗΓΑΔΙΑ ΚΑΡΠΑΘΟΥ (αφ.09.55 – αν.10.25) ΔΙΑΦΑΝΗ ΚΑΡΠΑΘΟΥ (αφ.11.20 – αν.11.35) ΧΑΛΚΗ (αφ.13.35 – αν.13.50) ΡΟΔΟΣ (αφ. 15.40) και κάθε Πέμπτη –Κυριακή από :
ΡΟΔΟΣ (αν. 07.00) ΧΑΛΚΗ (αφ.09.05 – αν.09.20) ΔΙΑΦΑΝΗ ΚΑΡΠΑΘΟΥ (αφ.11.20 – αν.11.35) ΠΗΓΑΔΙΑ ΚΑΡΠΑΘΟΥ( αφ.12.30 – αν.13.00) ΚΑΣΟΣ (αφ.14.25 – αν. 14.45) ΑΝΑΦΗ (αφ.19.10 – αν. 19.25 ) ΘΗΡΑ (αφ.21.00 – αν. 21.30) ΠΕΙΡΑΙΑΣ ( επόμενη αφ.04.50)


Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΑΝΕΚ


ΠΗΝΕΛΟΠΗ Α.

Στην μεγαλη πετρινη δεξαμενη "Βασιλειαδη" βρισκεται εδω και λιγη ωρα το "Πηνελοπη Α." της AGOUDIMOS LINES"

HIGHSPEED 2

Δοκιμαστικο πλου ξεκινησε στο Σαρωνικο το ταχυπλοο της HELLENIC SEAWAYS, στις αρχες Απριλιου τα πρωτα δρομολογια.

SUPERFAST FERRIES


Για ευκολοτερη αναγνωση πατηστε πανω στην εικονα για να μεγεθυνθει.

Τετάρτη, 25 Μαρτίου 2009

ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ

Την εισοδο του στο κεντρικο λιμανι του Πειραια κανει αυτη την στιγμη το Ελ.Βενιζελος της ΑΝΕΚ LINES αφου περιμενε να αποπλευσει το Κρητη ΙΙ για Περαμα, το πλοιο θ'αναλαβει υπηρεσια στην γραμμη των Χανιων μαζι με το Ελυρος και το Λατω μαζι με το Αριαδνη στην γραμμη του Ηρακλειου.

ΠΗΝΕΛΟΠΗ Α.

Αυριο Πεμπτη 26/3/09,αναμενεται να εισελθει για δεξαμενισμο ,στη μεγαλη δεξαμενη Βασιλειαδη,το ΠΗΝΕΛΟΠΗ Α.

AQUA JEWEL

Επεστρεψε χτες ,γυρω στις 4:30 το απογευμα,στο λιμανι της Ραφηνας,το AQUA JEWEL ,μετα το προσφατο δεξαμενισμο του, στα Ναυπηγεια Αυλιδας.Αναμενεται να ξεκινησει τα δρομολογια του, αυριο Πεμπτη 26/3/09.

Τρίτη, 24 Μαρτίου 2009

ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ ΙΙ

Μικρη προσκρουση και ελαφρη τραυματισμο ,του υποπλοιαρχου του ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ 2, ειχαμε πριν λιγο ,στο λιμανι του Αθηνιου ,στη Σαντορινη .Περισσοτερες λεπτομερειες για το συμβαν δεν εχουν δωθει.

ΣΥΜΗ 2

Αφηνει το κεντρικο λιμανι του Πειραια ,αυτη την στιγμη ,το ΣΥΜΗ 2 και επιστρεφει στην Ροδο ,μετα την ετησια συντηρηση του ,στο ναυπηγειο Σπανοπουλου ,στα Αμπελακια Σαλαμινος.

DODECANISOS EXPRESS

Στο λιμανι του Πειραια, κατευθυνεται αυτη την ωρα ,το DODECANISOS EXPRESS.Το ταχυπλοο της DODECANISOS SEAWAYS ,μεταβαινει στο μεγαλο λιμανι ,προκειμενου στις 26/3 ,να εισελθει στη μικρη δεξαμενη Βασιλειαδη ,για δεξαμενισμο.

Δευτέρα, 23 Μαρτίου 2009

ΑΝΤΙΟ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΕΞΠΡΕΣ

Τιτλοι τελους επεσαν σημερα ,για το ΕΓ/ΟΓ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΕΞΠΡΕΣ.Υστερα απο 8 ολοκληρα χρονια παροπλισμου στην Ελευσινα,το πολυπαθο πλοιο ,αναχωρησε για το τελευταιο του ταξιδι ,προς τα διαλυτηρια της Αλιαγα στη Τουρκια.Ρυμουλκουμενο ,λιγο μετα τις 4 ,αργα αργα, αφησε πισω αναμνησεις πολλων ετων.Στη τελευταια του βολτα ,συνοδος του ο Dimitris.Καλο ταξιδι ROI BAUDOIN.Ευχαριστουμε για οσα μας προσφερες............

ΝΤΑΛΙΑΝΑ

Μεθορμισε σημερα ,απο το Νεο Μωλο Δραπετσωνας ,στα 200αρια του Πειραια,το ΝΤΑΛΙΑΝΑ.Το πλοιο ολοκληρωσε τις εργασιες επισκευης του ,μετα το συμβαν που ειχε, στο λιμανι της Ροδου.

ΣΥΜΗ 2

Στο λιμανι του Πειραια ,μπροστα απο το Κεντρικο Λιμεναρχειο ,εδεσε γυρω στις 14:00,το ΣΥΜΗ 2 ,προερχομενο απο τα Αμπελακια Σαλαμινας.

JEAN NICOLI

Σημερα το πρωι ,το JEAN NICOLI,ex PASIPHAE PALACE,επεσε απο τη δεξαμενη και πλαγιοδετησε στη προβλητα των Ναυπηγειων Ελευσινας.

Κυριακή, 22 Μαρτίου 2009

ΔΕΛΤΙΟ ΣΙΦΝΟΥ

Κύριε Υπουργέ,
Κύριοι,

Τα νησιά των Δυτικών Κυκλάδων ταλαιπωρούνται εδώ και χρόνια απο την ανεπαρκή ακτοπλο'ι'κή σύνδεση η οποία αποτελεί βασικό ανασταλτικό παράγοντα στην εξασφάλιση της ανάπτυξης σε υγιή και αειφόρα βάση.Τα τόσα προβλήματα που επανειλημμένα,εδώ και χρόνια,με επιστολές διαμαρτυρίας και απόφασεις Δημοτικών ή Επαρχιακού Συμβουλίου απευθύνονται προς το Υπουργείο,με στόχο τη βελτίωση των ακτοπλο'ι'κών συνδέσεων με τον Πειραιά αλλά και ενδοκυκλαδικά,στηρίζονται στη βάση οτι η ακτοπλο'ι'α είναι δημόσιο κοινωνικό αγαθό με εθνικές προεκτάσεις και έτσι πρέπει να αντιμετωπίζεται από την πολιτεία,όπως άλλωστε γίνεται με όλα τα άλλα μέσα μεταφοράς (αστικές συγκοινωνίες,αεροπλάνα ,τρένα ). Εκτός από τα επί μέρους προβλήματα που κατά καιρούς καταγράφονται (ανεπαρκή δρομολόγια, τροφοδοσία του νησιού,αναξιόπιστα πλο'ι'α κ.α), ειδικά σήμερα που η ζωή ολων απειλείται απο το φάσμα της οικονομικής κρίσης,θεωρούμε οχι απλώς αναγκαίο αλλά επιβεβλημένο τουλάχιστον τον έγκαιρο προγραμματισμό των δρομολογίων, αλλά και τη μείωση των τιμών εισιτηρίων,που αυτή τη στιγμή λειτουργούν εντελώς απαγορευτικά για την επιλογή των νησιών μας ως τουριστικών προορισμών.Ζητάμε τις δικές σας άμεσες ενέργειες,διότι σε αντίθετη περίπτωση και με αίσθημα ευθύνης απέναντι στους κατοίκους και επαγγελματίες του νησιού μας,οι οποιοι κυριολεκτικά ταλανίζονται απο τη μη ποιοτική ακτοπλο'ι'α,είμαστε αποφασισμένοι να προχωρήσουμε σε κάθε νόμιμη ενέργεια για την εξασφάλιση καλύτερης ποιότητας ζωής των κατοίκων και την προάσπιση των συμφερόντων τους.

Ο Δήμαρχος ,Ιωάννης Γεροντής

Σάββατο, 21 Μαρτίου 2009

DODECANISOS SEAWAYS

Οπως γραψαμε χτες,το DODECANISOS PRIDE ,ολοκληρωσε την ετησια του και αναχωρησε για τα Δωδεκανησα.Ετσι σημερα το πρωι ,ηταν δεμενο στην περιοχη Κολωνα Ροδου ,μαζι με το αδελφακι του ,DODECANISOS EXPRESS.Το DODECANISOS PRIDE ,θ αντικαταστησει το DODECANISOS EXPRESS ,με σκοπο το τελευταιο ,να αναχωρησει για το Πειραια, οπου στις 26/3 ,αναμενεται να εισελθει ,στη μικρη δεξαμενη Βασιλειαδη.

ΣΥΜΗ

Λιγο πριν ξεκινησει τα δρομολογια του ,στη γραμμη Ροδος-Συμη-Πανορμιτης ,το ΣΥΜΗ ,"εντοπιστηκε" σημερα απο το Mike,στη περιοχη Κολωνα της Ροδου ,να εκτελει επισκευες ,τοσο στο εσωτερικο οσο και στο εξωτερικο του.To πρωην ΕΥΤΥΧΙΑ ,που απο το 2005 ,ανηκει στην Ναυτικη Εταιρεια Αιγαιου του κ.Κακα,απο φετος ,για τις αναγκες πλαγιοδετησης του,εχει αποκτησει και 2 μικρες πορτες,αριστερα και δεξια,κοντα στη πρυμη.

ΔΕΛΤΙΟ ΡΟΔΟΥ

Σαββατο σημερα και το λιμανι της Ροδου ,γεμισε παλι με κρουαζιεροπλοια.Ετσι ο φακος του συνεργατη μας στη Ροδο ,Mike,φωτογραφισε στο Kεντρικο Λιμανι ,το AQUAMARINE της LOUIS CRUISES και το EMPRESS της PULLMANTUR.To μηκους 211 μετρων και 31 μετρων πλατους, κρουαζιεροπλοιο της PULLMANTUR,θα το δουμε φετος στο Πειραια και στο Ηρακλειο οπως και σε νησια του Αιγαιου μας οπως τη Μυκονο,τη Σαντορινη και τη Ροδο .

ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ 1

Για τα επομενα 12 χρονια ,θα βλεπουμε στα ενδοκυκλαδικα δρομολογια, τα ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ 1 και 2.Εδω το ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ 1,στις 17/3 ,στο λιμανι της Ιου.

ΑΔΑΜΑΝΤΙΟΣ ΚΟΡΑΗΣ

Εισοδος του ΑΔΑΜΑΝΤΙΟΣ ΚΟΡΑΗΣ στο λιμανι της Ιου,στις 17/3.


Παρασκευή, 20 Μαρτίου 2009

DODECANISOS PRIDE

Επιστρεφει αυτη την ωρα ,το DODECANISOS PRIDE, στα Δωδεκανησα ,μετα τον ετησιο δεξαμενισμο του ,στην μικρη δεξαμενη Βασιλειαδη.

ΔΕΛΤΙΟ ΙΟΥ

Σημερινη αφιξη του BLUE STAR PAROS ,στο λιμανι της Ιου.